понедељак, 20. јануар 2014.

Oči koje privlače pažnju...

Ako želite probati nešto novo, hrabriju kombinaciju koja će staviti naglasak na vaše oči, imam predlog kako to da postignete.
Sve što je korišćeno da bi se postigao ovaj izgled
LICE
Na cisto lice sam stavila Chanel Hidra Beauty Cream, a potom izjednačila L`Oreal tečnim puderom "True match". Sve nedostatke na licu sam pokrila sa Bobbi Brown Foundation Stick
Kako bi se izbegle masne fleke na licu (što pod uticajem blica telefona nije ispalo tako uspešno) koristila sam NYX Matte puder "Stay matte but not flat".
Ja koristim nešto tamnije nijanse tečnih i kamenih pudera, kao i rumenila, odnosno bronzere.
Savet: Kada kupujete puder, proverite nijansu tako sto cete povuci kratku liniju na obrazu. Ipak je to najsigurnije mesto jer cete ga uoravo tu i naneti. Možete sebi dozvoliti maksimalno jednu tamniju nijansu pudera od nijanse vaše kože. Svaka razlika koja je veća od ove izgledaće komično. Pri tom, posebno obratite pažnju kad nanosite puder na lice, da ivice budu dobro pokrivene, kako bi razlika lica i vrata bila minimalna i bez neprijatnih tragova nanošenja.

OČI

Meni je lično ovaj "look" poslužio za jedan izlazak, ali može biti koristan i prilikom nekog fotografisanja ili snimanja, pošto naglašava oči koje su "ogledalo duše".
E pa na ovo ogledalo duše je prvo naneta Baza za senku za oči ESB03 - Neutralna by
NYX, onda svetla nijansa sive Chanel senke kojom je pokriven donji deo kapka.
Na prevoj je naneta tamnija nijansa iste senke koja je potom tankom četkicom utrljana, kako bi se postigao efekat "smokey eye".

Smokey eye je tehnika šminkanja očiju kojom se na kapak nanose uglavnom tamnije nijanse boje tako da oči budu zagasito našminkane, da ostave utisak zamagljenosti ili dima. Mogu biti ljubičaste, smeđe ili zelene nijanse, ali se ipak najviše koristi paleta sivih nijansi. 

U unutrašnji deo kapka - bliže korenu nosa i ispod obrve sam stavila belu NYX olovku (koju sam koristila i ranije, možete proveriti u prethodnim postovima), kako bih naglasila taj deo.
Na samom kraju, na ivicu uz trepavice sam stavila lajner u vidu gela, kosom četkicom od sredine prema kraju kapka, a kasnije izjednačila deo od sredine oka do unutrašnje strane prema nosu.
Smokey eye look! 
Veštačke trepavice "Ardel" su stavljene na kraju, kako bi naglašavanje očiju bilo efektno.
Savet: pre nanošenja veštačkih trepavica, poželjno je naneti maskaru na vaše trepavice (u ovom slučaju korišćena Rimmel "Scandal eyes" maskara) kako bi se izvile, jer u suprotnom, može da se desi da imate dva reda trepavica, a to ne želite.
OBRVE su na samom kraju pojačane olovkom u tamno smeđoj nijansi, samo da bi oblikovale celinu koju sam pravila.
USNE su prvo oivičene MAC olovkom za usta, kako bi se ivice usana videle dovoljno za popunjavanje karminom.
Koristila sam Ives Saint Lauren karmin u boji kože, jer bi bilo previše birati karmin u boji, budući da smo naglasili oči.
Na samom kraju, na vrhove jagodica je korišćeno NYX "Blush" rumenilo da upotpuni celokupan izgled.

Do sledećeg posta! 

Нема коментара:

Постави коментар