четвртак, 16. јануар 2014.

Dnevna varijanta

Drage moje,
ukoliko Vam se svidja ovako nesto, rado cu podeliti sa Vama sta sam sve koristila.

Samo da napomenem da sam prilikom slikanja koristila mobilni telefon pa je blic " odradio " svoje :)
Pa da krenemo :


Dnevna sminka

LICE :
            Tecni puder L'oreal Lumi Magique D/W7 (odlican za suvu kozu) ...
             Korektor   L'oreal True Match 2vannile ...
             Konture lice Kremasti korektor za lice CJ08 - Nutmeg by NYX
             Puder u kamenu NYX Stay Matte puder u kamenu SMP09- Tan
             Rumenilo by NYX Rumenilo u kamenu PB06- Peach
OCI:
             Baza za senku za oči ESB03 - Neutralna NYX  (duz celog oka )
             Senke : Butt Naked Eyes paleta za šminkanje- S122 NYX
             Gel lajner za oči GLAS01 - BETTY by NYX
             Olovka za oci Golden Rose 1E2  (crna) za unutrasnjost kapka
             Predeo ispod obrve sam posvetlela uz pomoc Jumbo olovka za oči JEP604 - Milk by NYX
             Trepavice L'oreal Volume Million Lashes excess
             Ardel vestacke trepavice (velik izbor raznih boja,duzina, gustine mozete pronaci u svim
             Alexandar cosmetics radnjama)

USTA:
            Tanka olovka za usne SPL810 - Natural by NYX
             Deborah sjaj za usne br.2 

  


Sminka koriscena za ovaj look


Eto drage moje, za ne tako puno para mozete dobiti super rezultat 

Meni se svidelo, a vama?
  
Veliki pozdrav :))

Нема коментара:

Постави коментар