понедељак, 16. новембар 2015.

Fotografije za novi katalog "Bombaj textile"

Učestvovala sam u jednom nesvakidašnjem zadatku, rečeno mi je da šminkam modele za katalog uvoznika tekstila.
Tek kada sam došla u Vilu "Jelena", shvatila sam da će taj projekat dozvoliti testiranje granica kreativnosti i izvući maksimum iz nas, jer je materijale trebalo prikazati kao krajnji proizvod, ali ne preterati u tome, kako ne bi zvali klijenti i tražili upravo te "haljine" koje katalog prikazuje.
Radila sam sa Danijelom Božić, sjajnom kreatorkom i divnom prijateljicom, koja je ponudila maksimum svog znanja i veština, bukvalno pomerila granicu poznatog i mogućeg, kao stilistkinja tog dana.
Fotografi koji su magiju pretvorili u stvarnost, na fotografije preneli svu lepotu materijala, bili su Aleksandar Šćekić Sceliano i Dražen Žigić, kao pojačanje u ovom fantastičnom timu.
Uz to, tri fantastična modela su nosila sve materijale, kako bi pomogle da se bajkoviti dezeni oslikaju na njihovim telima kao haute couture, kreacije visoke mode, jer su one tako izgledale, kao princeze. Bivša Miss Srbije za 2014 godinu, Milica Vukliš, prelepa Maja Tomić i fantastična Kristina Jevtić, članice tima Fashion GlamRnR,

Budući da je naglasak bio na materijalima koje je Bombaj tekstil tek trebao da predstavi, moj posao je bio lak - naglasiti prirodnu lepotu ovih devojaka. Za tu priliku sam koristila:

... upisati šminku koja je korišćena i stilove šminkanja (smokey eye, konturisanje, liner...) 

Izgledalo je ovako (ubaciti fotografije sa telefona). 

Nemojte biti nestrpljivi, novi katalog treba uskoro da se pojavi na ovoj adresi: Bombaj tekstile d.o.o. 

Hvala svima na prilici da učestvujem u tako kreativnom timu i stvaram nešto fantastično! 

Нема коментара:

Постави коментар